Tuesday, July 29, 2014

Sparta Praha beat Malmö (4-2)

Sparta Praha beat Malmö (4-2) .

Goals17 min. E. Forsberg converted a Goal for Malmö22 min. D. Lafata converted a Goal for Sparta Praha27 min. I. K. Thelin converted a Goal for Malmö51 min. D. Lafata converted a Goal for Sparta Praha53 min. R. Kovac converted a Goal for Sparta Praha70 min. D. Lafata converted a Goal for Sparta PrahaCardsAt minute 52, E. Forsberg gets a Yellow Card.

At minute 73, J. Husbauer gets a Yellow Card.

Sparta PrahaP. Schick,R. Kovac,David Bicik,F. Nguyen,M. Cech,M. Švenger,T. Vaclík,Costa,J. Brabec,L. Mareček,L. Pauschek,M. Hybš,M. Kratky,O. Svejdik,R. Polom,T. Ujfalusi,A. Čermák,B. Dockal,K. Vacek,L. Krejci,L. Vacha,L. Vrastil,M. Holek,M. Matejovsky,P. Kaderabek,T. Prikryl,Werley Ananias Da Silva,D. Lafata,J. Husbauer,L. Juliš,M. Nespor,R. Bednar,T. Konaté,MalmöA. Mehmeti,R. Olsen,S. Mohlin,Z. Azinovic,A. Tinnerholm,E. Johansson,E. Rakip,F. Helander,J. Hammar,J. Sudić,M. Albornoz,M. Concha,M. Halsti,M. Özen,P. Jansson,P. Konate,Ricardinho,S. Ramhorn,T. Malm,A. Blomqvist,A. Nazari,E. Adu,E. Forsberg,G. Molins,M. Halvadzic,P. Cibicki,S. Kroon,S. Thern,A. Nilsson,B. Fadi,I. K. Thelin,M. Eriksson,M. Rosenberg,P. Petrovic,R. Olsen,F. Helander,M. Concha,J. Hammar,Ricardinho,E. Adu,E. Forsberg,A. Tinnerholm,M. Halsti,M. Rosenberg,I. K. Thelin,

No comments:

Post a Comment