Monday, September 29, 2014

Jong PSV beat Den Bosch (5-1)

Jong PSV beat Den Bosch (5-1) .

Goals16 min. C. Leemans converted a Goal for Jong PSV36 min. E.van Overbeek converted a Goal for Jong PSV43 min. Rayhi converted a Goal for Jong PSV48 min. A. Boljević converted a Goal for Jong PSV76 min. B. Maguire converted a Goal for Den BoschCardsAt minute 82, J.thomassen gets a Yellow Card.

At minute 90, A. Lurling gets a Yellow Card.

At minute 90, E. Kabashi gets a Red Card.

Jong PSVJ.bertrams,B.kardes,D.dengering,F.noor,H. Hermannsson,J. Brenet,K. Knops,M. Koch,Maikel Verkoelen,S.heesakkers,W.soomer,A.jakobsen,C. Leemans,P. Van Ooijen,Rayhi,T. Naciri,T.horsten,T.özbozkurt,A. Boljević,A. Schalk,B. Cmiljanić,E.van Overbeek,G.alberto António,R. Betancourth,Den BoschB.appels,R.smet,S.van Beers,W. De Ruiter,Alair,C.van Beers,F. Penna,J.brock,J.tahapary,Jelle de Bock,Moreno Rutten,S.stam,T.hofstede,B. Maguire,B.boulghalgh,B.van Den Broek,C. Kodalak,E. Kabashi,H.kilic,M.boddaert,S. De Looijer,A. Lurling,E. Ceria,E.quekel,F. Zeldenrust,I.bakx,J.buitenhuis,J.thomassen,M. Seuntjens,Mols,Ralf Seuntjens,W.de Vogel,TableNEC Nijmegen - 21Roda JC - 21FC Volendam - 19FC Eindhoven - 18Sparta Rotterdam - 16VVV Venlo - 13Jong Twente - 12Den Bosch - 11De Graafschap - 11Emmen - 10SC Telstar - 10FC Oss - 10Jong Ajax - 10Jong PSV - 10Achilles .29 - 7MVV Maastricht - 7Almere City - 6Helmond Sport - 6Fortuna Sittard - 6RKC Waalwijk - 4

No comments:

Post a Comment