Monday, December 1, 2014

Achilles .29 lost against FC Volendam by 2-4

Achilles .29 lost against FC Volendam by 2-4 .

Goals3 min. H. Veerman converted a Goal for FC Volendam12 min. H.schilder converted a Goal for FC Volendam23 min. R.fafiani converted a Goal for FC Volendam26 min. L. Marengo converted a Goal for FC Volendam43 min. M. Dingil converted a Goal for Achilles .2971 min. Thoone converted a Goal for Achilles .29CardsAt minute 73, T.overtoom gets a Yellow Card.

At minute 82, K. Wattamaleo gets a Yellow Card.

At minute 84, K. Wattamaleo gets a Red Card.

Achilles .29C.de Haan,N. Hengelman,R.verwoert,L.rijnbeek,M. Dingil,M.roebbers,S. Maletić,T.konings,T.sanders,Zeller,Boean,D.paau,D.van Straaten,Lion Kaak,Matty Kay,N.van De Groes,R. Worm,S.edwards,S.van Der Schot,Shanwary E.,Surmeli,T.smits,Van Steen,Verhoeven,F. Danquah,Hendricks,Hol,S. Zijler,Thoone,Van Bochoven,FC VolendamT.timmermans,Akouili,Barry Opdam,G. Luirink,H.schilder,J. Sang,Koen Stam,Olaf Lindenbergh,R.esseboom,T.evers,E.veerman,K. Brands,K. Wattamaleo,R. Muhren,R.fafiani,T.overtoom,B.kuwas,G. Philips,H. Veerman,K. Van Kippersluis,L. Marengo,Prijor G.,Steltenpool B.,TableNEC Nijmegen - 41Roda JC - 37FC Eindhoven - 36FC Volendam - 32Emmen - 31Sparta Rotterdam - 25VVV Venlo - 25De Graafschap - 24FC Oss - 23Almere City - 22Jong Ajax - 21Den Bosch - 18Jong Twente - 18Jong PSV - 17SC Telstar - 16Fortuna Sittard - 15Achilles 29 - 14Helmond Sport - 13MVV Maastricht - 13RKC Waalwijk - 8

No comments:

Post a Comment