Wednesday, October 29, 2014

1860 München lost against SC Freiburg by 2-5

1860 München lost against SC Freiburg by 2-5 .

Goals25 min. S. Freis converted a Goal for SC Freiburg59 min. A. Mehmedi converted a Goal for SC Freiburg64 min. A. Mehmedi converted a Goal for SC Freiburg84 min. J. Schmid converted a Goal for SC Freiburg89 min. A. Mehmedi converted a Goal for SC FreiburgCardsAt minute 20, K. Bülow gets a Yellow Card.

At minute 71, J.weigl gets a Yellow Card.

1860 MünchenG. Király,M. Netolitzky,V. Eicher,C. Schindler,G. Vallori,G. Wojtkowiak,K. Koussou,M. Schwabl,M. Steinhöfer,M. Volz,P. Steinhart,S. Hertner,A. Geipl,D. Adlung,D. Bierofka,D. Stahl,Edu Bedia,J.weigl,K. Bülow,M. Stoppelkamp,M. Tomasov,S. Wannenwetsch,Y. Stark,A. Neumeyer,B. Lauth,B. Wood,K. Vollmann,S. Hain,Y. Osako,C. Schindler,K. Bülow,S. Hertner,J.weigl,D. Adlung,SC FreiburgA. Schwolow,D. Batz,O. Baumann,R. Burki,C. Günter,C. Jullien,F. Diagne,I. Höhn,M. Ginter,M. Kempf,M. Mujdza,O. Sorg,P. Krmas,S. Riether,T. Schraml,V. Hedenstad,A. Mehmedi,C. Laprevotte,F. Coquelin,F. Klaus,G. Fernandes,H. Zuck,J. Schmid,J. Schuster,K. Guédé,M. Frantz,M. Philipp,M. Terrazzino,N. Höfler,N. Lorenzoni,P. Zulechner,S. Kerk,T. Albutat,V. Darida,V. Pilař,M. Hanke,S. Freis,C. Günter,S. Riether,V. Darida,N. Höfler,S. Kerk,F. Klaus,A. Mehmedi,S. Freis,

No comments:

Post a Comment