Wednesday, October 29, 2014

Cornellà U.E. lost against Real Madrid by 1-4

Cornellà U.E. lost against Real Madrid by 1-4 .

Goals9 min. R. Varane converted a Goal for Real Madrid19 min. Óscar converted a Goal for Cornellà U.E.35 min. R. Varane converted a Goal for Real Madrid52 min. Chicharito converted a Goal for Real Madrid74 min. Marcelo converted a Goal for Real MadridCardsAt minute 63, R. Varane gets a Yellow Card.

At minute 88, Joel gets a Yellow Card.

Cornellà U.E.Iñigo,Jose Bermúdez,Segovia,Borja López,Cazorla,Franco,Guti,Israel,Joel,Martí Tapia,Pelegrí,Pere,Pol,Raúl Capó,Álex Gallar,Alex Pla,Arnau,Dani Martí,David,Didi,Joaquín,Luis,Manu,Pep,Puerto,Sergi Gómez,Xemi,A. Trujillo,Baruc,Boris,Civil,Enric,Josele,Juli,Matamala,Óscar,Xavi Boniquet,Segovia,Pep,Pelegrí,Sergi Gómez,Joel,Dani Martí,Arnau,Xemi,David,Óscar,Josele,Real MadridF. Pacheco,I. Casillas,K. Navas,Rubén Yáñez,Á. Arbeloa,D. Carvajal,F. Coentrão,Jaime Sánchez,Marcelo,Nacho,Pepe,R. Varane,Sergio Ramos,A. Illarramendi,Aguza,Isco,James,L. Modrić,Lucas Torró,Medrán,S. Khedira,T. Kroos,C. Ronaldo,Chicharito,De Tomás,G. Bale,Jesé,K. Benzema,K. Navas,Nacho,R. Varane,D. Carvajal,Á. Arbeloa,S. Khedira,A. Illarramendi,James,Isco,K. Benzema,Chicharito,

No comments:

Post a Comment