Wednesday, October 29, 2014

Magdeburg draw B. Leverkusen (1 - 1)

Magdeburg draw B. Leverkusen (1 - 1) .

Goals3 min. H. Çalhanoğlu converted a Goal for B. Leverkusen3 min. H. Çalhanoğlu converted a Goal for B. LeverkusenCardsAt minute 63, K. Papadopoulos gets a Yellow Card.

At minute 63, K. Papadopoulos gets a Yellow Card.

At minute 73, S. Kießling gets a Yellow Card.

At minute 78, Son Heung-Min gets a Red Card.

At minute 90, N. Brandt gets a Yellow Card.

MagdeburgCichos,Dersewski,M.tischer,Butzen,Friebertshäuser,Hammann,Handke,Nennhuber,Neumann,Reinhard,Schiller,Schmunck,Bärje,Bremer,Fuchs,Kurth,Lange,N. Brandt,Puttkammer,Schröter,Viteritti,Beck,Beil,Sowislo,Steinborn,Schiller,Butzen,Hammann,Sowislo,N. Brandt,Beck,B. LeverkusenB. Leno,D. Kresic,D. Yelldell,N. Lomb,E. Spahić,G. Donati,K. Papadopoulos,O. Toprak,P. Wollscheid,R. Hilbert,S. Boenisch,T. Jedvaj,Wendell,G. Castro,H. Çalhanoğlu,K. Bellarabi,L. Bender,L. Öztunali,M. Wagener,S. Reinartz,S. Rolfes,Son Heung-Min,V. Yurchenko,J. Brandt,J. Drmic,R. Kruse,S-W. Ryu,S. Kießling,B. Leno,E. Spahić,O. Toprak,T. Jedvaj,R. Hilbert,K. Papadopoulos,K. Papadopoulos,L. Bender,H. Çalhanoğlu,H. Çalhanoğlu,Son Heung-Min,J. Drmic,S. Kießling,

No comments:

Post a Comment