Sunday, November 30, 2014

CF Trival Valderas beat Getafe B (3-2)

CF Trival Valderas beat Getafe B (3-2) .

Goals37 min. Óscar converted a Goal for CF Trival Valderas62 min. Emi converted a Goal for Getafe B72 min. Edu Payá converted a Goal for Getafe B84 min. Mínguez converted a Goal for CF Trival Valderas85 min. Nanclares converted a Goal for CF Trival ValderasCardsAt minute 42, Palacios gets a Red Card.

CF Trival ValderasJulian Plaza,Kike,Roberto,Altares,Alvaro Herrero,Diego,Edu Ruiz,Juanma,Mario Sánchez,Propín,Raúl,Borja Truchado,Bustarviejo,Cruz,Gonzalo,Javi Polo,Joaquín,Mancera,Mínguez,Nanclares,Noguera,Óscar,Palacios,Polo Longarela,Robert,Getafe BOlmedo,Oviedo,Quesada,Alberto,Carlos,D. Kramar,Edu Payá,Héctor Galiano,José Carlos,Miguel Ángel,Oli París,Robin,Álex Felip,Astray,Emi,Héctor Poncelas,Ivi,Mbaka,Nacho Gil,Pedro,Adrian Torres,Ayina,Hugo,John Pirez,Nando Copete,Orbegozo,Paco Tomás,Pere Milla,TableBilbao Ath. - 26Huesca - 26CD Guadalajara - 24Barakaldo - 24Leioa SD - 24R. Sociedad B - 22Getafe B - 22Real Unión de Irún - 22Toledo - 22Sestao River - 22Amorebieta - 21RM Castilla - 21Las Palmas At. - 21Tudelano - 18Fuenlabrada - 18Rayo B - 17UD Socuellamos - 16UB Conquense - 15Atlético B - 15Trival Valderas CF - 13

No comments:

Post a Comment