Sunday, November 30, 2014

Rayo B lost against Tudelano by 1-4

Rayo B lost against Tudelano by 1-4 .

Goals6 min. Alex Fernández converted a Goal for Rayo B31 min. Víctor Bravo converted a Goal for Tudelano50 min. Jonathan converted a Goal for Tudelano74 min. Álex Sánchez converted a Goal for Tudelano78 min. J. Azpilicueta converted a Goal for TudelanoRayo BAlberto,Álex Campos,Àngel,Alex Alonso,Cristian,Eduardo,Javi Robles,Le Pogan,Mario,Molina,P. Thiombane,Parla,Viso,Herranz,Isi,Luis Milla,Nacho Pérez,Óscar,Pep Biel,Santiago,Toni,Toni Arranz,Alex Fernández,Barca,Borja Pascual,Campillo,Israel,Jorge,Manquillo,Rubén Ramiro,Saballs,Vela,TudelanoFernando Ribas,Pagola,Delgado,Jonathan,Lalaguna,Lumbreras,Mario,Morgado,Nandi,Andoni Conget,Ardanaz,David Lázaro,Iñigo,J. Azpilicueta,Julen Goñi,Lucho,Reche,Víctor Bravo,Álex Sánchez,David,Luariz,TableBilbao Ath. - 26Huesca - 26CD Guadalajara - 25Barakaldo - 25Leioa SD - 24R. Sociedad B - 22Getafe B - 22Real Unión de Irún - 22Toledo - 22Sestao River - 22Tudelano - 21Amorebieta - 21RM Castilla - 21Las Palmas At. - 21Fuenlabrada - 18Rayo B - 17UD Socuellamos - 16UB Conquense - 15Atlético B - 15Trival Valderas CF - 13

No comments:

Post a Comment